2012. december 27., csütörtök

Még is hoztam a második részt!:) jó olvasást!:D  

~2.rész:Egy jó nap


Hosszú órákig vásárolgattunk anyával. Még vártunk volna vásárolni, de nagyon elfáradtunk így ezért beültünk egy kis kávézóba enni sütit. 
- Na és mit tervezel a nyárra?- kérdezte anya tudakozóan 
- Hát lenne egy munkalehetőség egy rádiónál. Holnap megyek állásinterjúra.-mondtam 
- És pontosan ott mi is lenne a dolgod?- kérdezte anya a táskáját piszkálva 
-Hát igazából a főnöknek a kis recepciósa lennék. Ez nekem azért lenne jó mert ugye még amikor megkezdődik a tánc suli akkor ugye az csak vagy délután vagy délelőtt és a másik időpontba meg tudok itt dolgozni és jól is fizetnek. - mondtam vigyorogva 
- Az jó. - vágta rá anya 
Anya mindig is szűkszavú volt és mindig mindent megértett bármi bajom volt. Körülbelül olyan volt nekem, mint egy barátnő. Miután megettünk a sütinket elindultunk hazafelé. Mikor hazaértünk már meg volt terítve. 
- Srácok ebéd van, gyertek le. - ordibáltam a földszintről 
- Megyünk. - ordították egyszerre 
Apa főzött így nem lett olyan jó, de azért ehető volt. Délután a lányokkal taliztam. Hilaryvel akit már vagy 10 éve ismerek és vakon megbízok benne, a másik pedig Kim őt csak tavaly ismertem meg a gimiben de nagyon megszerettem, mert mindig olyan okosan gondolkozik. A mi barátságunk tavaly a téli bálon kezdődött az óta elválaszthatatlanok vagyunk. Felmentem letusoltam, és kiválasztottam a ruhámat és már indultam is. Az oda fele vezető úton elkezdtem gondolkodni az életemről, hogy mi lesz velem. Örökre egyedülálló leszek? vagy férjhez megyek jövőre és 4 gyerekem lesz? Teljesen kiszámíthatatlan volta az éltem. Pár perc múlva már meg is érkeztem Hilaryék házához. Pont mikor mentem be a kapun jött Kim. 
- Hé, hello.- öleltem meg 
- Szia.- ölelt vissza 
 Hilaryék iszonyat gazdagok így csodálatos házuk van. ŐK Londonban a 3. leggazdagabbak. Bementünk a házba és az anyukája fogadott minket. 
- sziasztok, már várt Hilary titeket. - mondta  
- Csókolom. - mondtuk egyszerre 
- Már megbeszéltük, hogy nem csókolom, ha nem szia, oké lányok?- kérdezte kedvesen
-Rendben –mondtuk 
- Hé, lányok, sziasztok. - mondta Hilary leszaladva a lépcsőn 
- Hello. - köszöntem 
-Gyertek fel. - mondta kedvesen
Levittük a cipőnket és a kabátunkat majd felmentünk. Hilary szobája valami gyönyörű. Leültünk a puffba és beszélgettünk. 
- Na és mikor mész állás interjúra? – kérdezte Kim 
- Holnap, de nagyon félek, hogy mi lesz még soha nem voltam. - mondtam a kezemet ropogtatva 
- Nyugi biztos jó lesz. -mondta nyugtatóan Kim 
- Na és mit csináljunk?- kérdezte Hilary


Hát felmehetnék a netre. - mondtam az ötletet  

- Okés be is kapcsolom a gépet. - mondta Hilary





2 megjegyzés: