2012. december 26., szerda

Sziasztok :D Meghoztam az első részt , elég rövid lesz de remélem elnyeri a tetszéseteket:D
 Jó olvasást!

~1 rész:Shopping 


-          Hé, Emma. Kelj már fel hasadra süt a nap ..- ordította anya a földszintről
- Mindjárt anya mindjárt. - mondtam a szememet dörzsölve
- Emma szerinted ezt vegyem fel vagy ezt?- kérdezte a húgom Jessica
- Nekem mindegy de inkább a kéket. - mondtam felkelve
Leballagtam a lépcsőn a kis mamuszomba.
- És egyébként gondolkodtál már azon hogy mit kérsz a 21. szülinapodra?- kérdezte anya ki a konyhába sütött
- Hát, egy új laptop jól jönne. - mondtam almát rágcsálva
- Rendben akkor azt kapod. Hívd le a tesóidat és öltözz fel valami rendes ruhába. - mondta anya
- Megyek. - válaszoltam
Felballagtam és leküldtem a tesóimat majd átöltöztem.
- HÉ kincsem gyere már le. - mondta apa
- Megyek már, megyek. - mondtam mérgesen
Lementem és elkezdtünk reggelizni.
- Na ki hova megy ma?- kérdezte érdeklődően apu
- Hát én Bridgittel vásárolni. - megyünk mondta Jessica
- Én pedig Robbal egy horror filmet nézünk meg. - mondta falva a szendvicset Jack
- És te kicsim?- kérdezte tovább apa rám nézve
- Hát, én ma vásárolni megyek szerintem. Anya nem jössz?- kérdeztem
- Hát ha gondolod csak éppen majd elmosogatok. - válaszolta anya a tányérokat összeszedve
Míg anya elmosogatott bekapcsoltam a TV-t, de nem volt semmi jó így inkább kikapcsoltam és lapozgatni kezdtem anya magazinját. Láttam bene egy bandát a One Directiont. Még soha se halottam róluk első nézésre elég nyálasnak tűntek de aztán mikor elolvastam a cikkett már annyira nem voltak nyálasok.
- Na mehetünk?- kérdezte anya
- Igen mehetünk. - mondtam és felmentem a kabátomat és elindultunk vásárolni
Bementünk a plázába. Annyi ember volt ott a színpadnál pedig aztán a pláza iszonyat nagy. Fölmentünk a mozgólépcsővel az első emeletre és úgy már tökéletesen láttam hogy kik voltak azok. A One Direction. Nagyon nem érdekeltek így tovább mentünk. Benéztünk a könyves boltba mert interneten néztem egy könyvet amit csak itt lehet kapni. Az én korombeli lányok már nem szoktak könyvet olvasni de én még igen néha napján.


2 megjegyzés: