2013. január 5., szombat

Jó olvasást!:)) 

~7 rész: Jó napnak indult...... 



Mikor vége lett gyorsan átöltöztem és már indultam is már a munkahelyemre mikor eszembe jutott valami, az hogy otthon hagytam a ruhámat. Csak egy ember volt otthon anya így őt hívtam fel.
- Szia, el tudnád hozni a ruhámat a munkahelyemre, mert otthon hagytam. - hadartam
- Szia, persze tíz perc és ott leszek. - válaszolta majd letette
Gyorsan odaértem így még anyára vártam pár percet. Egyszer csak anya kocsiját láttam.
- Tessék, itt van. - adta át a kezébe levő szatyrot
- Oh, köszönöm. - hálálkodtam
- Na, siess el ne kész. - nyomott egy puszit az arcomra majd bementem
A portán odaadta a srác az öltöző kulcsát és gyorsan átöltöztem. Akkor láttam, hogy még van pár percem így a büfébe még megittam egy kávét, mert elkezdtem álmosodni. Majd beléptem az irodába.
- Jó napot.- köszöntem kedvesen
- Szia. Pont időben jöttél. - mondta a főnök
- És mivel kezdjek?- ültem le az íróasztalomra
- Az asztalodon van pár papír azokat be kéne, vidd a Worldbe és el kéne, küld a címekre, ha kész vagy velük, akkor a papíron le van írva a feladataid. - mutatott a köteg papírra
- Rendben, máris kezdem. - mondtam és el is kezdtem
4 óra volt a munka, de nagyon gyorsan elrepült és mindent be tudtam fejezni. a Már 7 óra körül volt mikor elengedett a főnök. Tök kedves volt, mert 10 perccel hamarabb hazaértem így már fél 8-ra otthon is voltam.
- na, milyen volt az első nap?- kérdezte anyu
- Elmesélek mindent vacsora közben. – és levettem a cipőmet
El is meséltem mindent vacsi közben és mindenki síri csöndben hallgatta. Utána persze a többiek is elmesélték, hogy milyen volt az első napjuk. Mikor fel akartam menni a lépcsőn megint sírást hallottam, és gondoltam is hogy ki volt az. Benyitottam a fürdőbe és volt Jessica. A Wc- mellet csak ült és sírt, rögtön oda futottam hozzá.
- Hé, mi a baj?- kérdeztem
- Nincs semmi –válaszolta durcásan
- Látom hogy van  valami baj, a volt pasid?- kérdeztem
- Nem teljesen más. - folytatta
- Akkor meg mi van?- kérdeztem most már mérgesen
- Ez itt baj. - húzta fel a pulcsiját
Nagyon ledöbbentem tiszta vágás volt a keze, amiből csak úgy fojt ki a vér.
- Miért csináltad ezt magaddal?- kérdeztem –
-          Nem tudom, nem tudom. Meg még ezt is bevettem. – mutatott az üres gyógyszeres dobozba mikor egyszer csak öszedőlt
Gyorsan kirohantam a fürdőből és anyát hívtam.
- Anya, anya hol vagy?- kérdeztem üvöltve
- Itt vagyok. szólt a konyhából a hang
- Gyere gyorsan Jessica elájult?- ordítottam
Anya erre gyorsan a fürdőszobába rohant, sőt nem csak ő hanem a többiek is. Ezután gyorsan felhívtam a mentőket. Azt mondták, hogy miközben ők oda érnek be kell csavarni a kezét és fel kell pockolni a fejét. Kb. 5 perc múlva már itt is voltak és bevitték a korházba anya vele ment és apa. Én meg a többieket vittem anya kocsijával. Beértünk a korházba és anya már teljesen kész volt.
- Anya mondtak valamit az orvosok?- kérdeztem könnyezve
- Nem még nem, de azt mondták, hogy ne számítsunk jóra. - mondta szipogva
- Az egész miattam van. - mondtam motyogva
- Hogy-hogy?- kapta fel a fejét
- Úgy hogy tegnap este én vigasztaltam, hogy ott hagyta a pasija és nem szóltam róla senkinek. - mondtam szipogva
Anya erre semmit nem válaszolt.10 perc múlva kijött az orvos rögtön apa odaszaladt és anyát visszatartottam, mert így is egy nyugtatót adtak neki a mentőben való viselkedésért. Apa szomorúan jött hozzám és elhívott eközben anyát lefoglalta Bridgit(a tesóm).
- Na, mit mondott?- kérdeztem
- Hát…. kómába van. ekkor apa elsírta  magát először láttam őt sírni
Mikor kimondta bömbölni akartam, de nem tettem, mert én vagyok a legnagyobb és én nem eshetek össze, ha anya összefog.
- Na, mi történt?- kérdezte anya kiszabadulva Bridgittel való beszélgetéséből
- Kómában van. néztem a szemébe
- OH, ne, ne. - anya el kezdett sírni és összerogyott
Ekkor legszívesebben felébredtem volna ebből az álomból, de nem így történt.
Miután anya összeszedte magát apával bementek Jessicához. Addig én haza vittem a testvéreimet, majd visszamenetem a korházba. Anya és apa már kijöttek így én következtem. mielőtt bementem egy nagy levegőt vettem. Amikor megláttam, hogy azokhoz a csövekhez van kötve, görcsbe rándult a gyomrom. Percekig csak ültem és ültem aztán bejött az orvos. 
- Bejöhetek?- kérdezte
- Igen, azt szeretném kérdezni, hogy mikor fog felébredni a húgom?- kérdeztem ezt már sírva
- Nem tudom. De az bíztató hogy ilyen hamar észrevették, ha nem halotta meg a sírását..
- Ne inkább ne mondja ki, megértettem. majd kifutottam
Apa ott várt engem.
- Kéne beszélnünk.
- Szerintem is. Anya nyugodtan maradjon bent, meg is mondom a főnökének hogy nem fog menni dolgozni, te is nyugodtan maradj itt. Majd holnap hamar hazaérek, előkészítem a srácoknak az ételt és próbálok haza sietni. –hadartam el
- ÉN is pont ez szerettem volna kérni. Köszönöm nagykislányom. - megölelt
Ezek utána elköszöntem anyától majd hazamentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése