2013. január 2., szerda

Meg is hoztam az új részt , remélem mindenkinek elnyeri a tetszését!:D


~ 4. rész: A buli




Ami ott volt nagyon megdöbbentett. Ott volt az One Direction, sajnos. Fuhhh ki nem állhattam őket. Mire megszemléltem őket már mellém is lépett Ben.
- Héé szia, végre hogy itt vagy. - mondta kedvesen
- Nem is késtem. De amúgy meg mit keresnek ők itt?- kérdeztem flegmán
- Hát a barátomnak, a húgának az ismerősei. - magyarázta
- Ja, értem. Kaphatnék valami italt?- kérdeztem
- Persze tessék, itt van. - és odaadta, de sajnos rám borította és tiszta olyan lett a ruhám
- Úristen, bocsánat. - esedezet
- Semmi baj. - töröltem a ruhámat
- Menj, fel az emeletre itt van a húgom, ad valami ruhát. - mutatott a lépcső felé
- Köszi. - mondtam és felballagtam a lépcsőn fent nem volt senki
Benyitogattam az ajtókban ott sem volt senki, ekkor egy hang megszólalt mögöttem.
- Engem keresel?- kérdezte
- Szerintem igen. - bólintottam
- Gyere, ez a szobám adok valami ruhát. - mondta és bekísért
A szobája pont olyan volt, mint a lány. Olyan nőies kifinomult, de mégis kicsit babás. Odaadta ruhát majd felöltöztem.
- De jól áll neked. - mondta lehuppanva az ágyra
- Köszönöm, de amúgy te bírod az 1D-t?- kérdeztem én is leülve
- Hát nem nagyon, de elviselhetők. - mondta fejét megbiccentve
- Ja, hát én nem nagyon bírom őket. - mondtam
Pár percig csöndbe voltunk, de aztán megtörtem a csendet.
- Egyébként hogy hívnak?- kérdeztem nevetve
- Jenna. - válaszolta ős is nevetve
- Hé, lányok, nem jöttök le?- kérdezte Ben benyitva az ajtón
- De mehetünk. - válaszoltuk egyszerre
Leballagtunk a lépcsőn és mindenki ránk nézett, de nem tudtuk miért így egymásra néztünk és elkezdtünk nevetni.
Ben sorra bemutatott minket mindenkinek még az One Directionnak is. Úgy hogy már nagyjából megismertem őket már nem is voltak olyan ellenszenvesek, de még mindig nem csípem őket. A buliban egész végig Jennával megismerkedtünk. Megtudtam róla, hogy 19 éves és egyetemre fog járni.
- És a szüleitek hol vannak?- kérdeztem
- Elutaztak. - mondta
Ekkor megcsörrent a telefonom. Jessica volt az.
- Hello. –mondtam a fülemet befogva
- Szia. Csak azt szeretném kérni, hogy majd mikor, jössz, haza vegyél nekem egy tollat. - mondta
- Rendben veszek. - válaszoltam és le akartam tenni, de beleszólt
- Hé, az 1D zenél?- kérdezte meglepetten – Igen. - válaszoltam lényegre törően
- Hozol nekem egy autogramot?- kérdezte
- Viszek, de most leteszem. - és letettem
A  buli nagy részébe Jennával beszélgettem és táncoltam. Este olyan 9 körül hazamentem. Még mindenki fent volt, és Jessica nagyon örült az autogramnak. Még az ölembe is ugrott, pedig ő nem nagyon bír engem. Elköszöntem anyáktól és felmentem, átvettem a pizsamámat majd lefeküdtem aludni.

2 megjegyzés: