2013. február 3., vasárnap

Itt is van az új rész :D Egy kicsit hosszabb lett :D
Jó olvasást(oldalt fel tudtok iratkozni):D 


~12. rész: Good Day



Hát Bent. Ben a legjobb fiú barátom-kiskorom óta. Általánosba mindig együtt lógtunk. Viszont már a gimibe kicsit eltávolodtunk, mert ő más gimibe járt, mint én. Rögtön oda mentem hozzá:
- Szia. - köszöntem
- Oh, szia, de rég láttalak. – ölelt meg
- Nem olyan rég. - legyintettem
- Hallottam, hogy a tesód kómába van, sajnálom.
- Igen kómába volt, de ma felébredt szerencsére. - mosolyogtam- Amúgy ők Kate és Cher. - mutattam be a lányokat
- Sziasztok. Kértek valamit inni?- kérdezte
- Én egy gin tonicot kérek. - mondta Cher
- Te Kate?- kérdezte Ben
- Én csak egy limonádét kérek. - válaszolt
- Én nem iszok ma semmit. - mondtam
- Rendben, megyek, mindjárt hozom az italokat. - mondta és gyorsan el is tűnt a tömegben
Mi pedig elindultunk táncolni. A buli többi része nagyon jól telt. Kattel nagyon sokat röhögtünk azon, hogy Ben hogy flörtöl Cherrel. Mondjuk a buli végén együtt távoztak, de azt majd úgy is elmondja holnap. Kattel mi csak 2-ig maradtunk, mert elkezdett fájni a feje. Mikor hazaértem már mindenki aludt, így nem akartam megzavarni őket a zuhany engedésével ezért csak átvettem a pizsimet és behuppantam az ágyamba, de nem tudtam elaludni. Egyfojtába Niallen járt az eszem. Miért szeretem annyira? Mikor leszünk már igazából együtt? Miért kell titkolóznunk? Csak úgy repkedtek a kérdések a fejembe. Éppen mikor már félálomba voltam elkezdett szakadni az eső, és hát én utálom az esőt és mindig meghallom, ha esik. Egész éjjel nyöszörögtem, mert nem tudtam elaludni Reggel anya keltett fel fél 7-kor. Igazából nem is keltett fel hisz félálomba voltam.
- Jó reggelt. - nyitott be az ajtón
- Hát nem olyan jó. - dörzsöltem a szememet
- Későn értél haza az este?- kérdezte
- Nem hamar csak nem tudtam aludni, mert elkezdett esni az eső és hallottam. - mondtam
- Ja, értem. Na és milyen volt a buli?- ült le az ágyam szélére
-          Tök jó volt. Várj, fel kell hívnom Chert, mert este Bennel távoztak, nem tudom mi lett velük. - nyúltam oda a telefonomhoz majd felhívtam
Anyu eközben kiment, mert látta, hogy zavar engem a jelenléte.
- Igen tessék?- nyöszörgött Cher a telefonba
- Szia. Emma vagyok, csak azért hívlak, hogy megkérdezem, hogy telt az estéd Bennel?- szóltam bele a telefonba
-          - Uh, hát elég jó volt.. és hát összejöttünk. – mondta kómásan
- a tök jó, most hol vagy?- kérdeztem
- Benéknél. De hány óra van?
- Fél hét múlt 5 perccel. - mondtam
- Elkések. Le kell tennem majd, beszélünk. - ordította a telefonba majd letette
Miután letettem a telefonomba lement a konyhába, a mamuszomba, majd leültem az asztal mellé.
- Mi a reggeli?- kérdeztem
- Ami az asztalon van. Szólnál a többieknek, hogy reggeli van?- kérdezte
- Reggeli, gyertek. - ordibáltam ahogy csak tudtam az emeletre
- Más milyen megoldásra gondoltam, de ez is jó. – tette elém anya a kaját
Gyorsan megreggeliztem majd felmentem és lezuhanyoztam. Elterveztem, hogy nagyon csinos leszek így felvette a kedvenc ruha összeállításomat és kisminkeltem magam, majd bekapcsoltan a laptopom. Semmi érdekes nem volt raja így gyorsan ki is kapcsoltam majd lesétáltam a nappaliba. Az egész nappali üres volt csak én meg anya voltunk otthon.
- A többiek? - kérdeztem
- Már elmentek. - felelte
- Ja, értem, én is megyek. - vettem fel a csizmád
- Ma hányra érsz haza?- kérdezte anyu
- 1- fél 2 fele, miért?- kérdeztem miközben a kabátomon lévő cipzárral bajlódtam
- Csak mert ugye nemsokára szülinapod lesz és apáddal azt beszéltük, meg hogy egy laptopot veszünk este kéne kiválasztanod, hogy milyen legyen. - mondta anya
- Jujj de jó köszönöm, akkor sietek. De most tényleg mennem kell, mert elkések. Szia, puszi. - mondtam és gyorsan kimentem az ajtón
Szinte szaladtam a suliig, mert tudtam, hogy késésbe vagyok. Mikor odaértem már mindenki átvette a táncoló ruháját.
- Hl voltál? üdvözölt Kate
- Egy kicsit elbeszélgettem az időt, na és Cher? Reggel beszéltem vele. - hadartam miközben az öltöző felé vettük az irányt
- még nincs itt. Nyugi még van 10 perced. Na és mit mondott? Összejöttek?- kérdezősködött
-          - Igen összejöttek, én kb.fél 7-kor hívtam és még ott volt Bennél azt mondta, hogy siet. - mondtam gyorsan átöltözve
-          Gyertek, kezdődik az óra. - lépett be az egyik lány
-          - Megyünk. - kaptam fel a cipőmet és gyorsan elmentünk az öltözőből
Az egész suli tök jól telt kivéve hogy Cher a második órára esett be ezért tanárnő kicsit berágott rá.
- Hol a fenébe voltál?- szegeztem neki a kérdést
-          Bennél. - mondta egyszerűen
- És miért késtél el?- kérdezte Kate
- Mert lerobbant a busz. - vágta rá Cher
- Lányok hagyjátok abba majd szünetbe megtárgyaljátok.. - mondta a tanárnő mire mindannyian abba hagytuk a beszélgetés
 A tanárnő nagyon kifárasztott minket így a 4. óra végére majdnem összedőltünk. Cher mindent elmesélt, hogy mi volt Bennel. Nagyon örültünk Kattel hogy ők milyen jól megvannak.
- Na és neked van valaki a láthatáron?- érdeklődött Cher
- Hát… majd meglátjátok. - mondtam és visszaöltöztem a ruhámba
A lányokkal még elég sokat beszélgettünk, de mondtam, hogy sietnem kell ezért gyorsan hazamentem. Otthon már apa és anya várt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése