2013. március 10., vasárnap

Helo!.) Itt az új rész :D Elég rövid lett meg igazából nem szól annyira semmiről de azért remélem tetszeni fog!:)

~16 rész: Terhes vagyok!



- Ön kisasszony….. Terhes. - mondta az orvos
Mikor kimondta az orvos a terhes szót megállt bennem az ütő. Olyan volt mintha más világba lennék. Másodpercekig csak pislogtam majd megszólaltam.
- De az nem lehet. - mondtam
- De, ön terhes pontosan 4 hetes.
- De kitől vagy, hogy?- kérdeztem összevissza kapkodva a fejemet
- Azt még nem tudjuk, hogy kitől. Nincs tipp?- kérdezte az orvos
- De van. Behívná anyát, vagy ő már tudja?- kérdeztem ijedten
- Tudja, de a szőke srác még nem. Kit hívjak be először?- kérdezte
- Anyukámat. - mondtam és behívta
Először anya arcán nagy szomorúságot láttam, de miután elkezdtünk beszélgetni teljesen felvidult és nem s haragudott rám.
- Tudom, hogy nagy felelősség lesz. - mondtam
- Bizony az lesz, de megbirkózunk vele jó?- kérdezte anya
- Rendben. - öleltem meg
- Behívjam a barátodat?- kérdezte
- Igen. - biccentettem
Niall bejött. Láttam az arcán, hogy nagyon izgul értem és azt is láttam, hogy még nem tudja hogy i a helyzet.
- Szia. Jól vagy?- üdvözölt egy csókkal
- Szia persze. - mondtam átölelve
- Na, mit mondott az orvos?- kérdezte
- Öhh figyu. - Terhes vagyok. - mondtam
-MI? Tőlem?- kérdezte teljesen meglepődötten
- Szerintem igen. - mondtam
- Huh, apa leszek? –csillant fel a szeme
- Igen. - mondtam
- Jujj de jó. - örült
- Tényleg? Azt hittem, hogy nem fogsz neki örülni. Hogy ott a bandád, meg hogy nem én vagyok az igazi. - mondtam
- Hé, nyugi. Te vagy nekem az igazi. És a rajongók meg el kell, fogadják és banda meg mindenki. Mert mi szeretjük egymást. - mondta megfogva a kezem
- Lehet. –öleltem át
 Még pár percet beszélgettünk, de utána kellet neki menni próbára így elment. Mikor épp kiment az orvos jött be.
- Jobban van?- kérdezte
- Igen. Mikor mehetek haza?- kérdeztem
- Még ma. Fél óra múlva megérkezik az eredmény. Addig nyugodtan öltözzön fel. - mondta az orvos én meg így tettem
Felöltöztem a ruhámba, amit anya hozott be és megittam egy üdítőt anyával. Kb. negyedóra múlva már meg is kaptuk a leleteket és haza is mentünk. Otthon mindenki nagyon örült a hírnek még apa is. Bementem a szobába majd bekapcsoltam a gépem. Katie, Cher, Hilary, és Jenna mind rám írtak hogy-hogy vagyok. Valahonnan biztos megtudták a hírt, de nem tudtam. MÉG nem. Felmentem a twittere és nagyon ledöbbentem, de persze örültem is. Niall twettelt egy közös képet, ami még a szülinapomon készült és aláírta ezt: Az én gyönyörű barátnőm babát vár. Ugyanolyan szép lesz, mint ő.
Nagyon meghatódtam, hogy mit írt ezért gyorsan megcsörgettem, de nem vette fel. Már későre járt ezért gyorsan lefürödtem majd bele bújtam a puha pizsimbe és ledőltem az ágyra. 
- Bejöhetek?- kérdezte Jessica
- Persze, gyere. - mondtam
- Kérdezhetek valamit? A sulival kapcsolatban. -
- Persze. Mit?- kérdezte kíváncsian
- Képzeld felvettek az egyetemre, az orvosira. - mondta boldogan
- Úristen az tök jó, de ügyes vagy. - öleltem át
- Igen, köszi, csak egy baj van. Anyáék úgy tudják, hogy pszichológia szakra jelentkeztem. Hogy mondjam el nekik?- kérdezte teljesen kétségbeesetten
- Figyu! Menj eléjük és csak valld be őszintén. Rendben? Nem fognak haragudni. - nyugtatgattam
- Rendben. Köszi, a tanácsod. - mondta és lerohant
Kb. 10 perc múlva boldogan jött vissza, hogy anyáék milyen jól fogatták. Ezután még beszélgettünk kicsit a babáról. Majd megkérte, hogy segítések neki új telót választani. Végül ezt választottuk. Neki teljesen más izése van, mint nekem. Reggel anya költött fel fél 6- kor hogy muszáj beszélnünk.
- Jaj, mi a baj?- kérdezgettem
- Semmi csak hogy meddig tudsz majd suliba járni? Megkérdezted az orvost?- kérdezte
- Igen azt mondta, hogy 5 hónapos koráig nyugodtan járhatok. Komolyan ezért keltettél fel ilyen korán?- kérdeztem álmosan
- Igen, mert aggódtam érted. - magyarázott
- Nem baj. –mondtam
Ezután már nem tudtam vissza aludni ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek tusolni. Mikor kijöttem elkezdtem öltözni rájöttem, hogy ha majd terhes leszek, akkor teljesen le kell majd cseréjem a ruhatáramat. Végül egy kényelmes összeállítást választottam. Bementem a suliba ahol mindenki rögtön letámadott, hogy hogy vagyok, meg hogy tényleg Niallel jársz meg ilyesmik. Egyébként az órák nagyon gyorsan elteltek mikor kimentem az épület előtt Niall várt Nagyon cuki volt. Csak pár percet tudtunk beszélgetni, mert ment fellépni, de akkor is annyira jól esett, hogy elém jött.


2 megjegyzés: