2013. március 3., vasárnap

 Sziasztok!:) Meghoztam az új részt! A történet igazából csak itt kezd izgibb lenni,remélem tetszeni fog:D Ja és amint láttátok új külsője lett a blogomnak és nemsokára esz fejléc is:D Ja és még azt se felejtsem el hogy megváltoztattam a nevemet LollipopGirl-re :D
Jó olvasást :)




15. rész: A szülinap és az az éjszaka ami megváltoztatta az életemet
 






Reggel nagyon jól ébredtem. Pontosabban mondva nagyon jól ébredtem Bridgitre, mert beugrott az ágyamba hogy: Boldog Szülinapot. Hát igen 21 éves lettem. Miután kiment a szobámból lementem a nappalibba. Ahol mindenki ott volt kivéve Jessicát, és mindenki felköszöntött, ami nagyon jól esett. Megreggeliztem majd felmentem a szobámba letusoltam és felvettem, amit elöl találtam. Ekkor megcsörrent a telefonom Jenna volt az:
- Oh, szia. - köszöntem kedvesen
- Szia. Csak azért hívlak, hogy nincs, kedved átjönni ma este csak úgy beszélgeti?- kérdezte én pedig kicsit letörtem, hogy nem is köszöntött fel
- De persze átmehetek. - válaszoltam kicsit letörve
- Jó akkor, 8-kor várlak. - mondta és letette
A délutánom nagyon rosszul telt, mert senki sem hívott, sőt alig köszöntöttek fel Facebookon is, és halálra untam egész nap magamat. Ezért inkább segítettem anyának a nagytakarításban.  Segített elterelni a gondolataimat. Egészen 6-ig takarítottunk. Leültünk a kanapéra fáradtan.
- Nagyon szép rend lett. – mondtam körbenézve
- Hát igen. A segítséged nélkül nem mentem volna semmire sem. De mi van veled ma? Olyan szomorú vagy. Nem örülsz az ajándékodnak?- kérdezgetett
- De nagyon is örülök. Csak…egy barátom se köszöntött fel. - mondtam csalódottan
- Biztosan elfelejtették. - nyugtatgatott
- Azén szülinapomat elfelejteni? Lehetetlen!.- mondtam kicsit öntelten és sírva felrohantam a szobámba

Alig pár percet ültem bent és máris kopogást halottam az ajtómon. Anya volt az:
- Bejöhetek?

- Gyere. - mondtam
- Nyugi jó. Biztos majd felhívnak. - fogta meg a kezemet
- Lehet, bocsi hogy úgy ordibáltam veled csak ideges voltam. - mondtam átölelve őt
Még egy jó ideig beszélgettünk a szobámba. Elmeséltem, hogy, hogy állok Niallel és kitárgyaltuk apát, hogy mennyit eszik mostanában. Miután látta, hogy egyedül szeretnék lenni kiment a szobámból. Már 5 óra fele járt az idő ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek lefürdeni. Imádtam/Imádok fürdeni szóval több mint egy órát ültem a kádba. Utána felmentem az internetre nézni valami buliba való hajat, mert nem akartam kiengedve hagyni. Mikor meg találtam a tökéletes haj tippet elkezdtem öltözni, megcsináltam a hajamat és ki sminkeltem magam. Kész lettem. Odamentem a tükörhöz és megnéztem magam. Elégedett voltam a tükörképemmel (nagyabból). Lementem a napaliba ahol ott volt anya és apa is.
- Nagyon jól nézel ki- dicsért meg apa
- Köszönöm. Majd hívlak titeket hogy mikor jövök!.- mondtam miközben felvettem a kabátomat
- Rendben. Szia, kincsem - puszilt meg anya és kimentem a házból
Az út kb. 10 perc volt. Hamar odaértem. A házban le voltak kapcsolva a villanyok. Mikor odasétáltam az ajtóhoz bekopogtam. Jenna nyitotta ki:
- Oh, szia, már vártalak. - mondta és megölelt

- Szia. - csuktam be az ajtót mögöttem
Ezután jött, amire soha se számítottam. Jenna felkapcsolta a villanyt és ott voltak a legjobb barátnőim. Hilary, Kate, Cher, Ben a suliból még „pár száz” haver és a Niall is. Nagyon megörültem. Először szó hoz se jutottam a meglepettségtől. Miután feleszméltem a sokkból rögtön megöleltem mindenkit és mindenkitől megkaptam az ajándékot. Legutoljára Niallt hagytam:
- Szia, kincsem. - mentem hozzá és egy csókkal fogadott
- Nagyon örülök, hogy itt vagy. - mondtam átölelve
- Itt az ajándékod nézd meg. - mondta miközben elkezdtem kibontogatni a kis dobozkát
- Úristen ez gyönyörű. - mondtam miközben segített feltenni a láncot
- Nagyon köszönöm. - mondtam és megcsókoltam
Ezek után elkezdtünk bulizni, nagyon jól éreztük magunkat. Megmondom őszintén kicsit be is csiccsentettem. Fél 1 fele járt mikor elkezdtem álmosodni nem tudom miért így Niallel felmentünk az egyik szobába. Ott még volt pár pohárpezsgő, amit megittunk, így egyből kiment az álom a szememből. Beszélgettünk, nevetgéltünk kés… megtörtént. Reggel 5 körül ébredtem. Mellettem Niall még aludt, de nem, sokáig mert felkeltettem.
- Jó reggelt. - mondtam miközben adtam egy puszit az arcára
- Neked is kincsem, hány óra van?- kérdezte felülve
-5 körül, én megyek, felöltözök és felhívom anyát 2 perc és jövök. - mondtam miközben kimentem a mosdóba
Visszamentem a szobába ahol már nem láttam Niallt. Ezért úgy döntöttem, hogy lemegyek a napaliba és hát ott volt Bennel beszélgetett.
- Szia Ben. - köszöntem kedvesen
- Hello, hallom jól telet az éjszakátok. - mondta Ben
- Hát igen, Niall nekem mennem kell haza tusolni és összeszedni a cuccomat, mert iskola van ma. - néztem Niallre
- Menj csak, én is megyek. Köszi, mindent Ben.- nézett vissza Niall Benre
- Nincs mit. Sziasztok. - mondta mi pedig elmentünk 
A következő utcasaroknál NIalltől elköszöntem, mert s másfelé ment. Közben pedig anya hívott.
- Hol vagy? Azt mondtad 10 perc és itt vagy. - mondta idegesen
- Anya már a ház előtt álok. - mondtam miközben becsöngettem és eltettem a telefonomat
Bementem a házba. Láttam anya arcán, hogy már füstölög az idegességtől, de apa nem apa csak kuncogott mellette.
- kislányom! Hol voltál? Hogy képzeled, hogy ilyen sokáig távol maradsz?- kérdezte anya
- Hagyd már fiatal, neked is volt, amikor később mentél haza. Emma menj fel nyugodtan a szobádba. - intett apa
Miközben mentem fel a lépcsőn halottam hogy apák veszekednek RAJTAM. Gyorsan letusoltam és átöltöztem, majd bekapcsoltam a gépemet, mert még csak 6 óra volt. Nem volt senki Facen ilyen korán ezért úgy döntöttem, hogy lefekszek kicsit aludni. Aludni nem sikerült, de át tudtam gondolni az egész estémet. Igazából sokra nem emlékeztem csak arra, hogy megtörtént. 7 körül bejött anya. 
- Te alszol?- kérdezte
- Nem csak lepihentem. Még mindig haragszol?- kérdeztem hozzá lépve
- Nem. De máskor ne csinálj ilyet rendben?- kérdezte
- Rendben. Hány óra van?- mondtam
- Negyed 8. Gyere enni kész, van a reggeli. - mondta miközben kiment a szobámból
Ezek után csak úgy teltek a napok hetek. Közben kiengedték Jessicát és már 2 hónapja voltunk együtt Niallel. Voltam egy táncversenyen ahol Cherrel és Kattel országos 2.-ok lettünk, ami nagyon jó eredménynek számított. Egyik nap elkezdett görcsölni a hasam, de iszonyatosan éppen otthon voltam.
- Bridgit, hívd anyát. - mondtam miközben lerogytam a fürdőszobába
Pár másodperc múlva már előttem is volt anya.
- Mi a baj kicsim?- kérdezte anya
- Görcsöl a hasam és hánytam. - mondtam hulla fehéren
- Hívjátok a mentőket. - kiabálta anya
Ezután képszakadás volt. Nem emlékeztem semmire se csak annyira hogy elájultam.
Mikor kinyitottam a szemem a kórházba voltam és egy idős ember ált mellettem fehér köpenybe.
- Ön az orvosom?- kérdeztem kinyitva a szememet
- Igen. Kórházba van. - mondta körülnézve
- Arra rájöttem. Mi bajom? Miért vagyok itt?
- Ön kisasszony…..

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi!!! Siess a köviviel:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon imadom plss... hamar hozd a koviit <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. sziasztok : vasárnap hozom a kövi részt!:) és örülök hogy tetszik :D

    VálaszTörlés